mandag den 19. marts 2012

powerwalk

I skrivende stund motionerer jeg ca 4 x en halv time i ugen, 2 gange powerwalk og 2 gange styrketræning. Jeg købte et løbebånd for et lille års tid siden og er derfor stoppet helt med at træne i træningscenteret, da jeg efterhånden selv har så mange træningsredskaber til hjemmebrug at jeg lige så godt kan spare de penge:-) Jeg har det fantastisk godt ved at få pulsen op, føler derved at jeg virkelig får brugt min krop og får forbrændt en masse kcal af. Den sidste måned har jeg dog sat farten ned, men i stedet sat stigning på så det føles lige som at gå op af bakker.Det at gå med stigning er noget der får ens lunger på arbejde og fedtet til at smelte af kroppen, og når jeg har gået sådan i et par måneder til min krop har vænnet sig til det, sætter jeg enten tempoet i vejret eller går i længere tid måske 40min men derom senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar