fredag den 23. marts 2012

Shellac


Shellac er efter min mening en af de aller bedste opfindelser til kvinden, og ikke at forveksle med den shellac man bruger til at lakere gulve med. :-)Shellac er en neglelak der er meget holdbar og stærk og kan holde i op til 14dage uden at der kommer ridser eller den skaller af, det er sådan set kun udgroningen på neglen der bestemmer hvornår du skal tage nyt på. Shellacen skal fjernes med acetone som man lader side på i 10min ved hjælp af vat og staniol og så skraber af. Jeg har inde på Trendsales købt en UV-maskine, det skal man nemlig bruge for at hærde lakken. Lakken udmærker sig ved at den forstærker ens egne negle så meget at i de 3mdr jeg har brugt shellac har mine negle overhovedet hverken knækket eller delt sig. Jeg har aldrig haft pænere negle end efter at jeg begyndte at bruge denne lak og får ofte komplimenter for mine pæne negle. Lakken kan fås i et væld af farver både med og uden glimmer og jeg kan varmt anbefale shellac.I just love it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar